جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

زندگينامه سلين ديون خواننده سرشناس كانادايي تبار (بخش دوم)

۸۴ بازديد

 

خانواده سلين ديون با خوانندگي او موافق نبودند 

آنچه سلين ديون را تبديل به يك ستاره كرد، جدا از توانايي هايش، حمايت هاي همسرش بود. در حقيقت خانواده سلين موافق با حرفه خوانندگي او نبودند و اين رنه بود كه تصميم درست را گرفت و تمام تلاشش را براي ستاره شدن سلين به كار بست. او آنقدر اين كار را با مهارت انجام داد كه سلين نه تنها در زمان حيات همسرش، بلكه پس از مرگ او نيز همچنان يك ستاره ماند و درخشيد.

او از آهنگ تايتانيك خود نفرت دارد

فيلم «تايتانيك» يكي از به ياد ماندني ترين فيلم هاي تاريخ سينماست. نه تنها خود فيلم، بلكه آهنگ «My Heart Will Go On» كه سلين ديون آن را خوانده نيز هيچوقت فراموش نمي شود. اما چيزي كه عجيب است احساس خود اين خواننده به آهنگش مي باشد. سلين آنقدر از اين آهنگ نفرت داشت كه حاضر به ضبط آن نبود. در واقع همسرش بود كه او را به خواندن اين آهنگ تشويق كرد. مطمئنا پس از تاثيري كه اين آهنگ بر مردم گذاشت، نظر خود او نيز تغيير كرده است.

صداي او در اولين تور آمريكايش، گرفت

بي شك سلين ديون حنجره فوق العاده اي دارد اما اين بدين معني نيست كه او هميشه توانايي خواندني بي عيب و نقص را داشته باشد. به عنوان مثال زماني كه او اولين تور خود را در آمريكا برگزار كرده بود، درست در وسط كنسرت ناگهان صدايش گرفت، به طوري كه قادر به ادامه نبود و اجرايش را همان جا متوقف كرد. علت اين مشكل، التهاب تارهاي صوتي او به دليل استفاده بيش از حد از حنجره اش بود. اگر چه او بسياري از مردم را از خودش نااميد كرد اما چاره ديگري نداشت. پس از آنكه مشكلش برطرف شد، بار ديگر روي صحنه آمد و اين بار با احتياط بيشتري به خوانندگي پرداخت.

ما به توانايي هاي سلين ديون شكي نداريم، اما آيا مي دانستيد كه او قادر به خواندن به 5 زبان زنده دنياست؟ او مي تواند به زبان انگليسي، فرانسه، اسپانيايي، ژاپني و آلماني بخواند! در واقع او با اين توانايي خود مي تواند دل ميليونها نفر را در نقاط مختلف جهان به دست آورد. زبان اصلي او فرانسه است، اما طبيعي است كه او انگليسي را نيز مانند زبان مادري اش ياد بگيرد. اما در مورد زبان هاي ديگر چه بگوييم؟ سلين ديون در حال حاضر يكي از ثروتمندترين زنان جهان است. ارزش خالص او حدود 630 ميليون دلار تخمين زده شده است. با وجود سخت كوشي و مهارت هايي كه او دارد، طبيعي است كه بتواند پس از سالها تلاش خودش را به چنين جايگاهي برساند.

كلكسيون كفش هاي او ديدني است

براي ستاره سرمايه داري چون سلين ديون طبيعي است كه بهترين خانه، ماشين، لباس و جواهرات را داشته باشد، اما چيزي كه بيش از همه به خريد آن معتاد است، كفش مي باشد. به گفته خودش، زماني كه او كفش مي بيند، دست و پايش شل مي شود. در حال حاضر او 500 جفت كفش در كمدش دارد كه در مقايسه با ديگر ستاره ها، تعداد زيادي است. با اين اوصاف، او مي تواند كه هر روز يك مدل كفش جديد به پا كند.

سلين ديون در اوت 2014، تمام كنسرت هايش را كنسل كرد

در اوت 2014، سلين ديون به دليل بيماري همسرش تمام برنامه ها و كنسرتهايش را كنسل كرد. همسر او در سن 72 سالگي، از سرطان حنجره رنج مي برد، به همين دليل سلين تمام برنامه هايش را كنسل كرد تا در اين شرايط سخت كنار همسرش باشد. اين دوران براي خانواده آنها بسيار سخت گذشت، اما آنچه برايشان اهميت داشت تنها سلامتي رنه بود. رنه نيز مطمئن بود كه تا زمان مرگ، از حمايت، مراقبت و عشق سلين محروم نخواهد ماند. اوايل سال 2016، به بدترين شكل ممكن براي سلين ديون گذشت. از اين رو كه او همسر و دو روز بعد برادرش را از دست داد. اگر چه او در شرايط وحشتناكي به سر مي برد اما به كمك خانواده، دوستان و هوادارانش توانست بار ديگر اميد به زندگي خود را به دست آورد. برادر او نيز در زمان مرگش 59 سال داشت كه به علت سرطان جان خود را از دست داد. سلين ديون تمام كنسرت هاي ماه ژانويه 2016 خو را كنسل كرد تا بتواند به شرايط طبيعي قبلش باز گردد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.