ابتلا به كرونا در زندان‌ها نداشتيم/هدفگذاري اشتغال۵۰درصدي محكومان – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۴ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عبدالمجيد كشوري به نقل از سند تحول عدالت گفت: مستندات مفيد با علاقه گري اين ظرفيت و تخصص دادگستري و همچنين افراد متخصص را دارد. بخش 6 دادگستري و اصلاح سند كيفري وي با تأكيد بر اينكه اين سند اصلاح ، تدوين و ارسال شده است ، گفت: “اين سند …

ابتلا به كرونا در زندان‌ها نداشتيم/هدفگذاري اشتغال۵۰درصدي محكومان – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://dana-news.ir/2021/02/15/ابتلا-به-كرونا-در-زندان‌ها-نداشتيم-هد/ دانا نيوز Sun, 14 Feb 2021 23:46:41 0000 عمومي https://dana-news.ir/2021/02/15/ابتلا-به-كرونا-در-زندان‌ها-نداشتيم-هد/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عبدالمجيد كشوري به نقل از سند تحول عدالت گفت: مستندات مفيد با علاقه گري اين ظرفيت و تخصص دادگستري و همچنين افراد متخصص را دارد. بخش 6 دادگستري و اصلاح سند كيفري وي با تأكيد بر اينكه اين سند اصلاح ، تدوين و ارسال شده است ، گفت: “اين سند …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عبدالمجيد كشوري به نقل از سند تحول عدالت گفت: مستندات مفيد با علاقه گري اين ظرفيت و تخصص دادگستري و همچنين افراد متخصص را دارد.

بخش 6 دادگستري و اصلاح سند كيفري

وي با تأكيد بر اينكه اين سند اصلاح ، تدوين و ارسال شده است ، گفت: “اين سند اساساً مأموريت هاي دادگستري را مشخص مي كند و مانند يك سند حرفه اي ، قوه قضاييه را قادر مي سازد تا مأموريت هاي جدي را در همه زمينه ها انجام دهد.”

به گفته مدير كل زندانها و اقدامات امنيتي و آموزشي لورستون ، يكي از ويژگيهاي اصلي اين سند چالشها و برنامه است. آر وي گفت: “اين اسناد ماموريت هاي مشخصي دارند كه ششمين مورد آنها اصلاح مجرمان و برنامه اصلاحي كشور است.”

وي گفت: تمركز اصلي در برنامه اصلاح جرم ، تمركز بر اجراي برنامه هاي فرهنگي و توسعه زندانيان در زمينه هاي كار و آموزش است. روستاي من زنداني براي جامعه.

من و همكارانم تأكيد كرديم كه اداره كل زندانها تمام تلاش خود را براي تغيير وضعيت زنداني به خاطر جامعه انجام داده است. ما ملزم به ارائه خدمات لازم در زمينه بهداشت و درمان هستيم. ” .

در يك مصاحبه تلويزيوني ، مدير كل زندانها و خدمات امنيتي و آموزشي لورستون اظهار داشت كه ما همچنان به احترام به حقوق همه زندانيان مي كوشيم و اين اقدامات همچنين جنسيت ، سن و جرم را در بر مي گيرد. كار خواهد كرد

توزيع 1100 بسته معيشتي در بين خانواده هاي زندانيان

كشوري با اشاره به خانواده زندانيان گفت: “به دليل شرايط سخت اقتصادي بايد توجه ويژه اي به سند تحول عدالت داشت.” خداي من براي خانواده هاي زندانيان.

“در اين راستا ، امسال هشت مرحله از توزيع كمك هزينه هاي زندگي در ميان خانواده هاي زندانيان در منطقه وجود داشته است. هوم.

مديركل زندانهاي لورستون و اقدامات امنيتي و آموزشي بر توزيع 500000 تن كارت هديه به خانواده هاي نيازمند به زندانيان كه تخمين مي زند 1800 خانواده را تحت پوشش قرار دهد تأكيد مي كند. زندانيان هوم.

يك كشور گزارش داد كه با هماهنگي رئيس اجرايي امام (ع) ، ما بيش از 1100 كمك هزينه زندگي را بين خانواده زندانيان استان توزيع كرده ايم: همه اين اقدامات به احترام زندانيان و خانواده هاي آنها انجام شده است .

از پتانسيل گروه هاي مختلف بسيج استفاده كنيد

وي همچنان به استفاده از ظرفيت جمع آوري حقوق خود پرداخت قاضي، بسيج جامعه پزشكي ، بسيج رهبران مذهبي و … همانطور كه گفته شد ، ما چهار انجمن در ايالت داريم كه به خانواده زندانيان و خانواده زندانيان خدمات ارائه مي دهند.

مدير كل زندانها و اقدامات امنيتي لرستان گفت: “ما فقط در تلاش هستيم تا كمكهاي مالي به اين انجمنها توزيع و توزيع كنيم.”

كشوري ، به نوبه خود ، گفت: “با توجه به اوضاع اقتصادي در سال جاري ، فعاليت هاي اين اتحاديه ها بارزتر شده است. ما به بيش از 2000 خانواده زنداني ، چه توسط خودشان و چه توسط دستيار زندان آنها ، كه از طرف سازمان زندانها و انجمنهاي پشتيباني. مقصر.

ما هرگز درد شرياني را در زندانها تجربه نكرده ايم

وي در بخش ديگري از سخنان خود به بحث در مورد بيماري شرياني و انطباق با پروتكل هاي بهداشتي در زندان لرستان اشاره كرد: هوم.

مديركل زندانهاي لرستا و مدير امنيت و آموزش ، تأكيد كردند كه اين يكي از دستاوردهاي بزرگ زندانهاي سراسر كشور به ويژه در استان لرستا است.

كشوري ، رئيس دانشگاه منطقه اي علوم پزشكي ، اين اقدام را چندين بار ستود و گفت ، “اخيراً هياتي از دادستان كل كشور براي بررسي اين موضوع به منطقه سفر كرده و موفقيت استقرار زندان ها را متذكر شده اند. در اين رابطه.

وي افزود: “خوشبختانه او هنوز چنين كاري نكرده است.” هوم ويروس كرونا وارد مجتمع اصلي زندان شده است.

مديركل زندانهاي لورستون و مدير ايمني و آموزش هنگام ورود زندانيان و قرنطينه 14 روزه زندانيان: اين كار بايد در تمام زندانهاي منطقه انجام شود.

وي گفت ما از قرنطينه 14 روزه راضي نبوده ايم هوم و براي 14 روز دوم قرنطينه اضافه كرد هوم.

برنامه “تمرين پرواز” را در زندانها اجرا كنيد

در بخش ديگري از سخنان خود ، رئيس زندانها و اقدامات ايمني و آموزشي لورستون گفت كه در مناطق مختلف ايالت ، اجراي برنامه هاي مختلف براي تأمين اوقات فراغت براي اوقات فراغت مهم است. روشهاي سنتي شامل نماز جماعت ، استفاده از ظرفيت روانشناسان زندان ، خواندن و آموزش قرآن و غيره.

به گفته كشاوري ، “ما برنامه هاي مذهبي و فرهنگي را به مناسبت هاي مختلف براي شناسايي ظرفيت م institutionsسسات مذهبي در زمينه هاي مختلف انجام خواهيم داد” ، ورزش پرواز و اجراي برنامه قرآن “صبح روشن” ، صبح عمومي برنامه ورزش ، آموزش ويژه ، عمومي و … اقدامات و برنامه هاي ديگري براي زندانيان منطقه در نظر گرفته شده است

تلاش براي دستيابي به اشتغال 50 درصدي مجرمان

وي همچنين با اشاره به اينكه آموزش هاي فني و حرفه اي به زندانيان ارائه شده است ، افزود: اين فرصت هاي شغلي را براي آنها ايجاد كرده است. مقداري در اين راستا تلاش مي شود تا 50٪ از افراد مقصر جذب شود.

مديركل زندان ها و اقدامات امنيتي و آموزشي لرستان گفت اين رقم قبلاً 13 درصد بوده است. مقداري و از طريق اقدامات مثبت و تعاملات وي با سازمان فني و حرفه اي هوم، تا كنون از كل چشم مقداري 50٪ ، 37٪ در ايالت يافت مي شود.

كشوري افزود: “اين معادل ايجاد 37٪ شغل براي هزاران نفر در جامعه هدف ما است.”

وي گفت ، ما بايد به لطف تلاش هاي انجام شده در دستور كار و همچنين همكاري هاي فني و حرفه اي و ساير سازمان هاي مرتبط ، تا پايان امسال به 13 درصد باقي مانده برسيم. مقداري ما موفق خواهيم شد

مديركل زندانها و ايمني و آموزش و پرورش لرستان تأكيد مي كند: 50٪ اشتغال قطعاً درامد كسب درآمد است.

كشوري همچنين در بحث آموزش فني و حرفه اي گفت كه ما وظيفه داريم اين آموزش را به همه زندانيان خصوصاً زندانياني كه به بيش از شش ماه زندان محكوم شده اند ارائه دهيم. در همين راستا ، تاكنون حدود 2800 گواهينامه فني و حرفه اي به جامعه اعطا شده است هوم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.