معرفي شهاب مظفري خواننده جوان پاپ

به مرجع تخصصي موسيقي و ترانه خوش آمديد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معرفي شهاب مظفري خواننده جوان پاپ

۱۴۱ بازديد

 

شهاب مظفري خواننده و آهنگساز جوان كشورمان متولد 7 ارديبهشت ماه سال 1367 در تهران مي باشد. پس از پايان دوران متوسطه در دانشگاه به تحصيل در رشته ي كامپيوتر مشغول شد و در كنار آن به دليل علاقه زيادي كه به موسيقي داشت به فعاليت در اين زمينه هم ادامه داد، او داراي مدرك كارشناسي رشته مهندسي IT مي باشد. ساز حرفه اي او پيانو است كه از كودكي يادگيري آن را آغاز كرد و مضاف بر آن، گيتار كلاسيك نيز، از سازهاي ديگري است كه در نواختن آن مسلط است. شهاب مظفري اولين آهنگِ خود را با ترانه و آهنگسازيِ خود در سال ۱۳۸۷ به نام “از وقتي رفتي…!” منتشر كرد كه ورژن پيانوي اين كار، بسيار پُرطرفدار ظاهر شد. اما بعد از آن با انتشار كارهاي احساسي ديگر توانست به خوبي شناخته شود و هواداران زيادي را به دست آورد. 

شهاب مظفري در سال 1396 جزو خوانندگان مجاز گرديد و براي پخش آثار خود مجوز دريافت نمود. اين خواننده اولين كنسرت رسمي خود را در سال 96 (14 و 15 و 23 تيرماه) در 6 سانس برگزار كرد و هر 6 سانس هم به طور كامل بليط هايش فروخته شد. تاكنون بيش از دهها تِرَك و آهنگ از اين خواننده منتشر شده است كه تمامي آنها به خاطر جنس صداي خاص او، بسيار متفاوت و تاثيرگذار است و سبك خاصي كه در تمامي كارهايش دنبال مي كند، باعث شده همواره تمامي آنها امضايي نامرئي داشته باشند. ايشان هنوز ازدواج نكرده اند و مجرد مي باشند.

از آهنگ هاي معروف شهاب مي توان به واي واي، لعنتي ترين حوالي، تو بخند، ميگن كه عوض شدي، بگذريم، ميميرم، حالم بده، حس عميق، ادعا، قسم، عكس قديمي، منو تركم نكن، جدايي، معذرت، مگه ديونه حاليته، نميخوام تو رو، زير آوار، روزاي بدون تو، از وقتي رفتي، دلگيرم، به خودت بيا، تنهايي، دلبريتو كمش كن، دلبرجان، ميزون نبود حالت، ستايش و 30 سالگي اشاره كرد.

علت سكته قلبي شهاب مظفري

ارديبهشت سال 1397 شهاب مظفري به دليل حمله قلبي در بيمارستان بستري شد، علت سكته قلبي اين خواننده جوان استرس و فشار كار عنوان شد. دو روز پس از اين ماجرا شهاب در اينستاگرام فيلمي منتشر كرد و خبر بهبودي خود را به هوادارانش اعلام كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.