آخرين وضعيت كرونايي در ايران/ افزايش ۱۰۰ درصدي موارد بستري در برخي استان‌ها/ بيماران بدحال در استان قزوين بيشتر شد + نمودار و نقشه

۴ بازديد

گروه منطقه اي خبرگزاري آنا – خوزه بوذاري؛ با نگاهي به وضعيت فعلي ، به نظر مي رسد كه سايه هاي تاريك تاج از بين نمي روند و تنش را كاهش مي دهند. در همين حال ، با شيوع جديد ويروس كرونا ، كه در حال گسترش ويروس كرونا است ، بيش از 100 درصد …

منبع: سرخط نيوز
آخرين وضعيت كرونايي در ايران/ افزايش ۱۰۰ درصدي موارد بستري در برخي استان‌ها/ بيماران بدحال در استان قزوين بيشتر شد + نمودار و نقشه

آخرين وضعيت كرونايي در ايران/ افزايش ۱۰۰ درصدي موارد بستري در برخي استان‌ها/ بيماران بدحال در استان قزوين بيشتر شد نمودار و نقشه https://head-line.ir/2021/آخرين-وضعيت-كرونايي-در-ايران-افزايش-۱۰/ سرخط نيوز Mon, 19 Apr 2021 14:21:02 0000 بين الملل https://head-line.ir/2021/آخرين-وضعيت-كرونايي-در-ايران-افزايش-۱۰/

گروه منطقه اي خبرگزاري آنا – خوزه بوذاري؛ با نگاهي به وضعيت فعلي ، به نظر مي رسد كه سايه هاي تاريك تاج از بين نمي روند و تنش را كاهش مي دهند. در همين حال ، با شيوع جديد ويروس كرونا ، كه در حال گسترش ويروس كرونا است ، بيش از 100 درصد …

منبع: سرخط نيوز
آخرين وضعيت كرونايي در ايران/ افزايش ۱۰۰ درصدي موارد بستري در برخي استان‌ها/ بيماران بدحال در استان قزوين بيشتر شد نمودار و نقشه

گروه منطقه اي خبرگزاري آنا – خوزه بوذاري؛ با نگاهي به وضعيت فعلي ، به نظر مي رسد كه سايه هاي تاريك تاج از بين نمي روند و تنش را كاهش مي دهند.

در همين حال ، با شيوع جديد ويروس كرونا ، كه در حال گسترش ويروس كرونا است ، بيش از 100 درصد در مقايسه با رديف سوم شاهد افزايش تعداد بيمارستان ها هستيم كه به گفته كارشناسان ، ويروس كرونا را از بين نمي بريم. در نزديكي

ادامه مطلب

موج چهارم در ابتداي راه است

4 استان كشور در آستانه انفجار است

كدام شهرها قرمز هستند؟

كرونا در 27 شهرستان ركورد زد

يك بيمارستان صحرايي با بيماري شديد عروقي در اصفهان تاسيس شد

تختخواب IP سي. برخي از بيمارستان ها تكميل شده اند

انتقال شهرهاي قرمز به سياه

حادثه كرونا با نتيجه مساوي به پايان رسيد

چرا موج چهارم را گرفتيم؟

تاج برزيل آمد؟

در برخي از مناطق كشور ، طوفان چهارم به طور رسمي آغاز شده است

بسته كر با پيچيده تر شدن تصاوير و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند گشنيز بود

طوفان خطرناك چهارم كشور

در شهرها جدول تاج گسترده تر شد

خشونت مشاركت – 19 اين بار ناخوشايند تر از هر زمان ديگري است

هدف اصلي تاج انگليس جوانان هستند

تاج انگليس بلند شد

توفان كويد – 19 به رهبري تاج انگليس

Covi-19 با مراجعه به بيمارستان ها و تصاوير مراكز درماني به جهش و شتاب خود ادامه مي دهد و تنها راه مقابله با اين ويروس خطرناك رعايت قوانين بهداشت و فاصله اجتماعي است. .

آخرين اخبار كرونا در ايران (سيلي خوردن كرونا به شهرها) يادبود نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

اما ما به متخصصان بهداشت اين حق را مي دهيم كه اميدوارند كرونا با ديدن تصاوير شلوغ در مترو و حمل و نقل عمومي به زودي شكست بخورد.

در برخي از مناطق ، چرخه عروقي به طرز چشمگيري افزايش يافته است ، برخي از بيمارستان ها جايي براي پذيرش بيماران ندارند و مسئولان بيمارستان و بهداشت به دنبال راهي براي پذيرش بيماران هستند.

در اين بين ، سپاه پاسداران و سربازان نيز دست به اقداماتي زده اند و با اختصاص امكاناتي مانند سالن هاي بدن سازي و بيمارستان ها از ازدحام بيمارستان ها كاسته اند. با اين وجود پرسنل بيش از حد كار مي كنند و پرستاران قادر به پذيرش بيماران بيشتر در طول شب نيستند.

در كشورهايي كه شيوع بالايي از بيماري عروق كرونا ويروس قلب دارند ، دسترسي به مراقبت هاي پزشكي به يكي از مشكلات اساسي كاركنان پزشكي تبديل شده است.

آخرين اخبار كرونا در ايران (سيلي خوردن كرونا به شهرها) بناي يادبود نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

به دليل بي تفاوتي برخي افراد بومي ، ممكن است در آينده با افزايش مرگ و مير روبرو شويم و اين كار را براي پرستاران و پزشكان بسيار دشوار كند.

مقامات ستاد ملي مبارزه با فساد اداري مي گويند نكته چهارم تا اواسط ماه مه 1400 با ما خواهد بود و بهترين راه براي غلبه بر اين هزينه كم اجراي كامل پروتكل هاي ملي بهداشت و بسته شدن است. انتظار مي رود اين چرخه را بشكند. ويروس مخرب را براي مديران مربوطه منع كنيد

نكته نااميدكننده اين است كه برخي از مقامات شركت خصوصي متوجه نيستند كه اوضاع خطرناك است و كارمندان اين شركت ها به راحتي در محل كار بسته كار مي كنند.

ركورد روزانه 800000 مسافر در مترو تهران همچنين باعث شده تا روزهاي مرگبار بيشتري منتظر بمانيم و برخي از شهروندان ما هنوز در شرايط قبل از تاج هستند و مي توانند به راحتي از جاده هاي متراكم و مكان هاي عمومي عبور كنند بدون اينكه متوجه خطرات جرثقيل انگليس شوند. .

افزايش تعداد بيماران جدي در قزاقستان

در 24 ساعت گذشته ، 24 بيمار وخيم در منطقه كازوين در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان ها بستري شده اند.

از زمان شيوع اپيدمي وبا ، 21000 عمل جراحي عروقي در منطقه كازوين انجام شده است.

روند قربانيان كرونا در منطقه كراسان جنوبي

طي دو روز گذشته ، ما شاهد افزايش تعداد مرگ و ميرها در ايالت South Choran بوده ايم كه در دو يا سه هفته گذشته شاهد افزايش تعداد بستري در بيمارستان بوده ايم.

همچنين ، در مراحل اوليه ، بستري شدن و بستري شدن در بيمارستان اغلب دو تا سه هفته پس از افزايش افزايش مي يابد ، و اين ممكن است در چهارمين سطح بالا ادامه يابد.

افزايش قابل توجه بيماران عروقي در حالت ايستاده

طي 48 ساعت گذشته ، بيش از 1200 بيمار جديد در منطقه ايستاده تشخيص داده شده اند ، به طور متوسط ​​بيش از 1000 معاينه عروق كرونا ويروس روزانه در بيمارستان ها ، مراكز سرپايي و مراقبت هاي عروق كرونا ويروس براي افراد با علائم انجام مي شود. يا با افرادي كه هيچ علامتي ندارند ، درمان مثبت انجام مي شود.

با تكثير بيماران قلبي عروقي در اين ايالت و شيوع گلبول هاي قرمز نارنجي و قرمز ، متخصصان بهداشت در اين زمينه با متخصصان بهداشت در حال كنترل و كنترل بيماري هستند.

آخرين وضعيت منطقه هرمزگان از نظر كورنو

در آغاز شيوع وبا در منطقه هرمزگان ، تاكنون 2،156،555 آزمايش دريافت شده است و تعداد آنها از ابتداي سال تاكنون به ميزان قابل توجهي افزايش يافته است.

در حال حاضر 412 بيمار عروقي در بيمارستان هاي منطقه هرمزگان وجود دارد كه 67 نفر از آنها در بخش مراقبت هاي ويژه بستري شده اند كه حال 15 نفر از آنها وخيم است.

افزايش 7 برابري توزيع كرون در ايلام

افزايش هفت برابري در خطر قلبي عروقي در اين كشور كشنده ترين حالت است و طي 24 ساعت گذشته 291 بيماري قلبي عروقي جديد شناسايي شده است.

در 24 ساعت گذشته يك نفر در استان ايلام بر اثر بيماري قلبي درگذشت و تاكنون 708 نفر در اثر بيماري قلبي جان خود را از دست داده اند.

شهرهاي استان آذربايجان غربي در وضعيت خطرناكي قرار دارند

تعداد مرگ و ميرهاي عروقي در استان آذربايجان غربي روزانه در حال افزايش است و متأسفانه اين منطقه نيز جمعيت كمي دارد.

شاهينداج و بوچا شهرهايي با تعداد زيادي سكونتگاه هستند و سلماس بايد در اين دو شهر گنجانده شود.

بستري شدن در برخي استانها انتقال اخير (افزايش 100 درصدي) افزايش شديد بيماران در استان كاوين   نمودار و نقشه

متأسفانه ، اين آيين نامه بار ديگر شهرهاي نارنجي و زرد را به قرمز و نارنجي تبديل كرده و بايد منتظر روزهاي سخت باشيم.

آخرين اخبار كرونا در ايران (سيلي خوردن كرونا به شهرها) يادبود نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

بر اساس گزارش اخير وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، طبق تصويب ستاد ملي كرونا ، 257 شهر سرخ و 129 شهر در ايالت اورنج قرار دارند. ممنوع است.

فقط 51 شهر به رنگ هاي زرد و آبي وجود دارد.

آخرين اخبار كرونا در ايران (سيلي خوردن كرونا به شهرها) يادبود نوروز در ريه هاي مردم ريشه دوانده است   نمودار و نقشه

طبق ستاد تاجگذاري ملي هلال احمر ، با مجوز مقام عالي كشور 50٪ در دسترس بودن كاركنان در خدمات ضروري كاهش مي يابد. همچنين كاركنان ساير ادارات و ادارات نيز دو سوم كاهش يافته است.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه هاي علميه و م institutionsسسات آموزش عالي در شهرهاي قرمز و نارنجي نيز تعطيل شدند.

در شهرهاي قرمز و نارنجي اقامه نماز جمعه ، مساجد ، نماز روزانه و مراسم مذهبي ممنوع است.

حضور تجهيزات و كارمندان اداري در شهرهاي نارنج يك سوم كاهش يافته است. نيمي از كارگران تجهيزات ديگر را مي توان در دفاتر يافت.

طبق آمار امروز (28 آوريل) ، تمام مراكز مناطق قرمز رنگ هستند و وضعيت وخيم است.

مسافرت شهرهاي قرمز و نارنجي به اين شهرها ممنوع است و متخلفان به ترتيب يك ميليون تن و 500 هزار تن جريمه مي شوند.، اينجا بخوانيد

پايان پيام / 4078/4062 / ص

منبع: سرخط نيوز
آخرين وضعيت كرونايي در ايران/ افزايش ۱۰۰ درصدي موارد بستري در برخي استان‌ها/ بيماران بدحال در استان قزوين بيشتر شد نمودار و نقشه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.